kebarto | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebarto

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188944918/

Ditt Hex-ID: steam:1100001493c2816

Vad är din discord tagg? kebarto_o

Vem var det som bannade dig? wolfidagoat

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Med tanke på att jag hade fusk inne på servern så förstår jag fullt ut att de banna mig, tror inte jag behöver utveckla mig mer runt omkring det. Detta hände för cirkus 7 månader sedan tror jag och nu när jag tänker efter nu så förstår jag inte ens varför jag skulle in och fuska på servern. Jag ångrar detta grovt och har mognat till mig nu och detta kommer absolut inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in vapen och noclipa runt och tog folk i " th ", vet faktiskt inte varför jag skulle göra det men det var i stundens hetta som jag gick in med fusk. Sedan noclipa jag upp på ett tag och det var då jag blev avstängd från servern. Tog även bil ifrån torget tror jag, eftersom det var så länge sen så kommer jag inte ihåg så mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte, detta var en helt korrekt ban. Det var jag som gjorde fel och var dum, jag förtjänar den bannen till 100 procent. Däremot tycker jag att jag borde få en ny chans att bevisa att jag inte kommer begå samma misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit inne på Unive före detta. Det var första gången jag gick in på servern och valde att göra något dumt istället för att ha kul.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Det går att göra annorlunda på tusen olika sätt. Att fuska är ju under all kritik. Istället för att gå in med fusk på servern hade jag kunnat välja att rollspela eller söka till medlem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Om jag får unban har jag planer på att söka till medlem och börja rollspela med en polare. Spelar inte så ofta längre så det skulle vara kul att gå in ibland och rollspela :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jepps

Hittar ingen ban, bilden du skickade är suddig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka