Nekad Kebabstian. | Medlem ansökning [Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabstian.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Kebabstisan#8621

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Alex Anderson föddes 1998 och växte upp i en tuff stadsdel i Los Angeles. Han har alltid varit fotbollsintresserad när han var ung så var han väldigt skicklig på fotbollhan var rankad som en av de bästa i sin stad. Men en gång när han cykla till en match blev han påkörd och bröt båda benen och fick en ryggskada. Han satt i rullstol i 2.5 månad och han kunde inte spela lika bra fotboll som förr. Sedan när han fyllde 15 fick han en epa av sin pappa och han var nöjd över den. Han var ofta med pappa på jobbet som var bilmekaniker och därför lärde han sig snabbt hur man modifierar bilar. När han fyllde 18år så fick han en toyota av sin pappa och han längtade efter hans drömbil Bugatti Chiron. Han e född i Los Angeles men hans föräldrar är födda i Sverige. Han är 174 ganska stark han har snaggat hår, buzz cut. Han är snäll omtänksam och han älskar sin familj om någon går på hans familj kommer han genast ta revange.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp i olika scenarion. Jag kommer spela som att mitt liv är på spel och kommer göra bra drag och inte spela dumt. Jag kommer rpa så att alla har kul även motståndarna och inte bara tänka på mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har kul och inte bara spela för att du ska ha kul och vinna och låta motståndarna ha kul. Om du blir rånad så ska du spela som att ditt liv står på spel och göra vad de säger och inte t.ex ta upp vapnet för då kommer rånaren skjuta dig förmodligen.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern för ett ganska långt tag. Många olika kompisar som spelar på servern.

Nekad efter muntlig intervju, anledning står på forumet. Lycka till nästa gång! Du får ansöka om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka