Kebabslaktaren
Icke Medlem
- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059815810/
Vad är ditt namn i verkligheten? Armin
Vad är ditt discord namn? Armin#5078
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Alladin uppfostrades av sin bara pappa i Egypten då han är halv svensk och halv egyptier.
Han hade ganska hård uppväxt men flytade till Sverige när han var 8 år gammal.
Nu är han ny i staden och ser fram emot att träffa nya personer och skaffa sig ett stabilt jobb.
Alladin har grov adhd men är snäll som person.
För det mesta gillar Alladin att bara ta det lugnt och umgås med vänner, annars gilllar han även att bara glida runt i någon bil och ta det lugnt.
Alladin ser fram emot sina möjligheter i nya staden.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för jag bidrar med bra scenarion/RP, och en rolig stund för alla då jag är hjälpsam och lyssna på andra, dessutom följer reglerna.
Jag kommer även att bidra med bra arbetsstyrka i samhället och ser fram emot att en dag bli staff.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en rolig server, med bra och hjälpsamma staff, och även själv försöka bli staff och hjälpa folk någon dag.
Hur hittade du Unive? På fivems lista av server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Roliga scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Armin
Vad är ditt discord namn? Armin#5078
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Alladin uppfostrades av sin bara pappa i Egypten då han är halv svensk och halv egyptier.
Han hade ganska hård uppväxt men flytade till Sverige när han var 8 år gammal.
Nu är han ny i staden och ser fram emot att träffa nya personer och skaffa sig ett stabilt jobb.
Alladin har grov adhd men är snäll som person.
För det mesta gillar Alladin att bara ta det lugnt och umgås med vänner, annars gilllar han även att bara glida runt i någon bil och ta det lugnt.
Alladin ser fram emot sina möjligheter i nya staden.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för jag bidrar med bra scenarion/RP, och en rolig stund för alla då jag är hjälpsam och lyssna på andra, dessutom följer reglerna.
Jag kommer även att bidra med bra arbetsstyrka i samhället och ser fram emot att en dag bli staff.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en rolig server, med bra och hjälpsamma staff, och även själv försöka bli staff och hjälpa folk någon dag.
Hur hittade du Unive? På fivems lista av server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Roliga scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej