Nekad kebabrullen2 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebabrullen2

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? k3babrullen

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Eriksson och är 30 år. Han föddes i en medelklass familj, han bodde i radhus med sin mamma, pappa och lillebror. Han hade inte så många vänner när han var mindre eftersom han var blyg och ingen ville synas med honom. Han blev väldigt ledsen och var hemma från skolan i cirka 3 månader tills han fick hjälp. När han kom tillbaka till skolan tyckte alla synd om honom och han fick en massa nya vänner i en annan skola. Hans största intresse är bilar. Han är väldigt insatt i bilar då han kan allt om dem och vill jobba som mekaniker eller falck. Han började att lära sig om bilar när han var cirka 12 år gammal när hans pappas bil hade gått sönder och han fick vara med och laga den. Efter den dagen började han att läsa en massa böcker om bilar och blev helt insatt i bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra vårt rollspel ännu mer fantastiskt genom att skapa roliga och spännande scenarion utan att fokusera bara på att vinna makt eller pengar på ett sätt som strider mot reglerna. Jag ser fram emot att skapa en positiv och levande gemenskap där alla känner sig välkomna och där vi alla kan ha kul tillsammans. Min ambition är att delta så mycket som jag kan och göra våra rollspelsupplevelser så verkliga och underhållande som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska ge upp när man förlorat ett scenario då man istället ska rpa så bra som möjligt för att dom i den andra parten och du själv ska få ett så roligt avslut på sitt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, Rdm innebär att man dödar någon utan anledning det får man inte. Cop Bait är när man försöker få polis efter sig ex. drifta framför dom. Vdm är när man använder sitt fordon som vapen. Dessa regler får man ej bryta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på ett flertal servrar i cirka 300h. Jag vet hur man beter sig i roleplayet och vad man inte ska göra eller säga.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, kommer inte på något just nu men jag är mogen och har bra rp nivå och blir ej arg ooc ifall man dör ig.

Nekad, Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka