Accepterad Kebabrulle24 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Kebab™

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad är ditt discord namn? KEBABRULLE24#9132

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Parkbänk och är en rolig kille med mycket humor, när Pelle var liten så brukade han kolla på mycket flygplan dvs hans intresse var flygplan vilket det fortfarande än idag är. Pelles pappa jobbade som pilot, det ville Pelle också bli när han blev stor. Men en dag så fick Pelle ett jättetråkigt besked, hans pappa hade gått bort i en flygkrasch. Pelle blev såklart jätteledsen och bestämde sig för att hedra sin pappa genom att redan nu börja träna till att bli pilot. Pelle började köra olika flygsimulatorer och blev bättre och bättre. Men när Pelle skulle ta sin flyglicens så misslyckades han, Pelle blev så ledsen att han nästan tog sitt liv, men hans mamma räddade honom. Pelle bestämde sig för att bli flygplats security istället. Nu är har Pelle bestämt sig för att åka till en helt ny stad Unive, här så är hans mål att han ska han bli flygplats security och sedan leva ett bättre liv här.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här för att jag är en person med bra och en stabil rp nivå samt att jag brinner för rollspel och spelar det varje dag från att jag kommer hem från skolan tills att jag går och lägger mig. Jag är bra på rp och har spelat det länge. Jag kommer att bidra med en stabil rp nivå och feta och roliga scenarion där många personer är inblandade, scenarion som man kan skratta åt i efterhand, och sedan tänka vad kunde jag gjort bättre i just den situationen, jag kommer också att bidra med en rolig rp. Jag kommer hela tiden tänka på den största regeln Sunt Förnuft, jag kommer ha en rp där alla ska ha kul och inte bara spela för makt och pengar, utan jag kommer ha en utvecklad rp nivå. Och jag kommer ha kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta åt när det är klart. Jag kommer också att bidra med bra och hög rp nivå, jag vill själv lära mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man ska göra det roligt för alla och inte bara spela för din egen fördel, utan man ska tänka på alla regler som sunt förnuft och göra ett fett bra scenario så att alla kan ha kul och blir glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade här och också från många twitch streams och Youtube videos.

Godkänd efter muntlig intervju välkommen till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka