Accepterad Kebabrulle24 | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Kebab™

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad är ditt discord namn? KEBABRULLE24#9132

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hussein Ali och han har haft en tuff barndom, när han var liten så var hans pappa kriminell och höll på med droger och annat, Husseins pappa slog honom ibland när han var påverkad så han fick stora märken, vilket gjorde att folk i skolan började undra vad som egentligen hände med Hussein när han var hemma. Tiden gick och Hussein blev äldre, Hussein började umgås allt mer med dåligt folk som höll på med skit, han började sälja droger och snodde cyklar mm. Men en dag så fick Hussein ett samtal, hans pappa hade dött i en gäng skottlossning, Hussein älskade sin pappa trots allt som han hade gjort. Hussein bestämde sig sedan för att hitta hans pappas mördare och göra det samma med honom fast värre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att det verkar som en bra server som jag vill tillbringa min rp på. Jag har fått tips av kompisar att unive är en server med bra rp nivå och folk som verkligen vill ha socialrp precis som jag. Jag brinner för rp och älskar roiliga scenarion som jag kommer göra. Jag tycker att Unive är en bra server och jag vill bli medlem på den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta åt när det är klart. Jag kommer också att bidra med bra och hög rp nivå, jag vill själv lära mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion som tex Bankrån, butiksrån eller juvelrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man ska göra det roligt för alla och inte bara spela för din egen fördel, utan man ska tänka på alla regler som sunt förnuft och göra ett fett bra scenario så att alla kan ha kul och blir glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade här och också från många twitch streams och youtube videos.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun annars blir du nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka