Nekad Kebabmannen-145 | Beslut Överklagan [hedgehog, william]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Ditt discord namn: Husse6111

Ditt Hex-ID: steam:11000015b17ec61

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krimvarningar och bann

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog och william07

Varför tror du själv att beslutet togs? eftersom att man tydligen inte får skjuta ur en bil då man har krockat i ett träd och folk med vapen springer emot en.

Hur är beslutet felaktigt? det är felaktigt då man får skjuta ur bil när det är sista utväg. Jag tycker ni nämnde väldigt dumma argument i support då ni sa att jag hade kunnat vänta och sen hoppa ut och skjuta. Det skulle ha varit mer pwg och fear rp då han 100 procent hade hunnit fram och riktat rikta. Eller att jag hade kunnat ge upp och låta de kidnappa mig, dock så kan väl dock inte 2 pers kidnappa två. Ni sa dessutom att jag körde för min egen vinning dock så sköt jag honom i BENET inte HUVUDET de hade fortfarande haft en chans. Det är dessutom sunt förnuft att gå och rikta på flera personer när man är ensam. Och det är absolut sista utvägen ifall de springer emot bilen med vapen och jag har krockat. Ifall det där inte är sista utväg så borde man inte få skjuta ur bilen någon gång alls. Då så är det ni säger att ifall jag krockar en bil och någon springer emot mig med vapen så ska jag bara ge upp och låta de kidnappa mig. Det är sista utväg eftersom att, jag var skadad, han var ute ur bilen, vi hade krockat, bilen var sönder (inget däck också) ifall det inte är sista utväg så vet jag inte vad som är det. Och krigsföring ur bil gäller också att man inte ska hoppa ut ur bilen och skjuta 10000 gånger vilket de gjorde, vi försökte vara sociala och fly istället för att vara vapen kåta och försöka kidnappa eller skjuta. Och det värsta är att vi inte ens har krig mot de. De försökte få fram en skottlossning så himla mycket. Vi försökte hålla oss undan dock så gick det inte. Kan ni snälla lägga ner tid på att läsa denna innan ni nekar, mvh.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m00pGaDoTEpHOybCa?invite=cr-MSxsZkUsMjY1OTIzODk0&v=120 https://medal.tv/games/gta-v/clips/m00fkFb6j9d5krSxq?invite=cr-MSxMT3MsMjY1OTIzODk0&v=120 på andra klippet ser ni hur de försöker få fram en skottlossning

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka