Accepterad Kebabmannen-145 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199488560225/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b17ec61

Vad är din discord tagg? husse6111

Vem var det som bannade dig? scorzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-26 034033.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag körde utan däck

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var nära mitt hus och jag var runt mycket opps, de satt o sköt och jag tänkte på diskret regeln och jag ville ta mig därifrån, tänkte också på fear rp då jag ville ta mig därifrån så snabbt som möjligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt ur eran syn men ur mitt perspektiv skulle jag säga att det var felaktigt. Jag förstår att det var fel av mig att köra utan alla däck. Dock så tänkte jag på att vara diskret och värna om mitt liv. Kände inte riktigt att jag hade tid att laga och inte direkt att det var säkert. Jag förstår varför ni valde att banna mig, dock så är det olyckligtvis inget jag kan ändra på just nu. Det var inget jag tänkte på under stunden. Jag körde dessutom segt och en kort sträcka, det är fortfarande förståeligt att jag blev bannad. Jag ber om ursäkt och kommer inte upprepa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat laga, då hade jag nog dock blivit kidnappad eller dödad då opps var där och jag behövde ta mig därifrån snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte köra utan däck alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka