Nekad kebabkurdish | Ban Överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebabkurdish

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Turkaraben/

Ditt Hex-ID: 11000014d4c5401

Vad är din discord tagg? KebabKurdish#8841

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-01 220902.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han kanske inte hört så utvecklat vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela började när jag och min kompis försökte sälja min bil till en kille. Vi tar kontakt med honom och åter och möter honom, vi träffas och han vill testa min bil, han får testa bilen och han kör fram och tillbaka och gnäller på att bromsarna är dåliga och sedan när han hade testat den och allt så tyckte han den va ful o allmänt dålig. Sedan så erbjuder han att sälja sin saab 9-5 till mig och min kompis. Då frågar jag och min kompis lite om bilen om den var trimmad osv. Vi sa att vi ville kolla om bilen var trimmad så han öppnade huven och min kompis rpar att han kollar om den är trimmad. Då dv:as hans bil och han skriver i ooc att vi abusar och att det var vi som dv:ade den. vilket vi bevisade att vi inte kunde eller hade gjort. sedan så tog han ut en av sina bilar och min kompis råkar sparka på den och sen sa min kompis "förlåt förlåt, det var inte meningen" då hoppar han ut ur bilen och började slå min kompis. sen började allt. vi slogs lite, jag tog hans bil och körde iväg den därifrån 10-15 meter så han inte kunde hoppa in i den och fly. min kompis hoppar in i min bil och då hoppar även han in i baksätet bakom min kompis och skriver /me spryper han. då rpar min kompis på att han stryper han och sedan hoppar ut. min kompis hoppade in igen och han började strypa min kompis igen. sen så springer jag ikapp bilen och låser den via nyckeln så att han inte kan hoppa in i bilen efter han hade hoppat ut. och då började vi slåss och det var där det hela spårade och vi slogs o slogs och tillslut så dog han. då till sist så tänkte jag att jag skulle dumpa hans kropp under en brygga typ så att det inte fanns någon kropp liggandes vid sidan av motorvägen så jag inte åkte dit (att polisen skulle hitta hnm och koppla det till mig) det var det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tycker att akam inte behövde gett mig en så lång ban och kanske bara gett mig kick elr 30 mins ban. Så jag förstår att han inte tyckte det var okej, vilket jag gjorde i mitt huvud så fanns det en grundlig anledning till det hela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte bråka på offentliga platser tex

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte reagerat så aggressivt som jag gjorde då jag var väldigt aggressiv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Egentligen inte, eller jo kanske. men jag tyckte inte det var fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det har jag full förståelse för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka