Nekad Kebabishhhh | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabishhhh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn i värkligheten är Liam!

Vad är ditt discord namn? mitt discord namn är kebabish2221

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter janne karlsson och är 34 år gammal! han är trevlig, rolig, omtenksam och väldigt snäll mot allt och alla! han har precis flyttat in i univ staden så allt är ganska nytt för janne! men han kämpar på för att hitta flera vänner och kanske hitta ett jobb om han blir en medborgare i staden! janne har haft en ganske tuff uppväxt eftersom hans pappa dog när han var 12 år gammal. men han försökte att bli som sin pappa så han fortsätte sitt bästa med att leva som vanligt. men en dag när lilla janne var hemma och spelade efter han hade varit i skolan så kommer någon och knackar på hans dörr! och dör står socialtjänsten och vill att janne ska plaseras på ett hvb hem. men Janne tänker ej detta låte ske. han fick dåliga betyg i skolan och han trivdes inte hemma efter att hans pappa dött. och det var därför soc skulle ta honom. men Janne lyckadews smita ifrån dem och springa ut ur huset de bode i! men det skulle förändra hela Jannes liv. han spranng och sprang! tillslut var han framme vid sin kompis där han stannade i 1 dag. sedan så kom soc dit för att kolla om Janne var där. och det var han. så han rymde igen. så Janne hade en väldigt tuff och jobbig uppväxt som barn! när han var 15 år gammal så slutade socialtjänsten att jaga honom. och då köpte han sin första moped och började åka med sina kompisar som han hade. dem hette Martin, Alex och Kalle! alla de tre var bästa vänner och brukade hänga varje dag! sedan så började Janne gymma på ett gym i närheten av där han bode. han tränade och tränade väldigt hårt! sedan när han blev 18 år gammal så var han väldigt stor och vältränad och då skaffade han sig även sitt första jobb. det var fängelse vakt. men en dag så kom det fram några killar till Janne och sa om du går denna vägen så kan du käna jävligt mycket pengar! det var den kriminella vägen! så Janne gick den dåliga vägen och blev kriminell som 19 åring och gjorde mycket kriminella saker som till exempel råna affärer och banker´samt gjorde bara massa dåliga saker. men en dag så var polisen redo när han skulle slå till på ett rån på en liten butik i staden där han bode! och då blev han gripen och fick ett lågnt fängelsestraff på 5 år och nu har han precis kommit ut ifrån fängelset och är redo på ett nytt äventyr! och kanske skaffa en familj och barns samt kanske fru och massa vänner!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt bra och hög rp nivå eftersom jag har cirka 1900 timmar på fiveM så jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter. jag an även bidra med att alla regler sköts och så att båda parterna får det roligt i ett scenario så inte bara en person tycker att ett scenario är kul! jag kan även bidra med mycket rolig och social rp. jag kommer även vara aktiv som spelare på unive Roleplay!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att den andra personen i ett scenario tycker att det är roligare än för en själv eller så gör man så att båda tycker att det är roligt! men det innebär att man gör så att den andra personen får det roligt. typ om det är ett skottscenario då kanske man låter den andra patern vinna!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. och här är några exempel! rdm och det står för random death match och det menas med att man till exemel slår eller skjuter någon utan andledning! me gaming och det menas med om man till exempel sitter och pratar med sin vän samtidigt som man är ingame och rpar! så dem menas att man tar information utanför karaktären!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter inom rollspel eftersom jag har cirka 1900 timmar på fiveM och har spelat på många olika rollspels servrar!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kommer på just nu iallafall.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka