Accepterad kebabish | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joil.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad är ditt discord namn? Kebab*#9999

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hussein Ali och är 22 år. Husseins barndom var inte alls bra, när Hussein var liten var hans pappa kriminell och höll på med droger, vapen osv. Hussein tyckte inte om detta och gjorde allt för att stoppa sin pappa från att ta piller eller liknande. En dag fick Hussein ett besked som han aldrig skulle glömma. Husseins pappa hade avlidit i en stor skottlossning, Hussein blev såklart jätteledsen av detta och började bli mer och mer arg eftersom han ville ha hämd på sin pappas mördare, Hussein började tänka och hitta information om dom som var mest misstänkta föär att kunna mörda hans pappa. Nu är Hussein nyinflyttad till Unive för att sätta ihop alla bitar och leta rätt på sin pappas mördare för att sedan ge hämd!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och utvecklad rp nivå som folk kommer kunna lära sig av eftersom jag spelat rollspel väldigt många år och vet hur man rpar osv. Jag kommer försöka vara med och hjälpa nya spelare som inte kan så mycket om rollspel och behöver hjälp. Jag kommer försöka vara en del av att göra detta community bättre genom att lära nybörjare hur dom ska göra och liknande. Jag kommer bidra med roliga scenarion som man kommer kunna skratta åt efteråt och kolla tillbaka och se vad man kunde gjort annorlunda osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att bara vinna ett scenario utan man ska kunna både vinna och förlora scenarion för att dom ska vara roliga. Det ska vara roligt för båda parterna och inte bara för en, båda ska få känna på att vinna och förlora.

Hur hittade du Unive? Hade många vänner som spelade här och även streamade här, har sett Unive på olika youtube videos och twitch streams och tycker det verkar som en bra, stabil och stor server som kommer vara rolig att rollspela på.

Blev nekad för hittar ej dc förra gången men nu har jag bytt dc namn!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig lycka till!

Accepterad efter muntlig intervju. Välkommen till Unive igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka