Nekad Kebabisen | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabisen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? lowe.20.09

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Svensson, som föddes i Nigeria, flyttade till Sverige när han var runt 12 eller 13 år. När han kom hit var allt nytt och annorlunda, men efter ett tag började han trivas. Han lärde sig svenska i skolan och skaffade kompisar genom att spela fotboll.

En annan grej Abdi verkligen gillar är bilar. Han blev intresserad av dem ganska tidigt, och nu vet han massor om olika bilmärken och hur motorer funkar. När han inte går i skolan eller spelar fotboll, brukar han läsa om bilar eller kolla på bilfilmer.

Abdi har också börjat jobba på en byggarbetsplats. Det är rätt tufft ibland, men han gillar det eftersom han lär sig mycket. Han hoppas att han en dag kanske kan jobba med bilar, kanske som mekaniker eller på ett bilföretag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag älskar RP för det blir som i verkligheten, jag älskar livet men är lite för ung för att njuta av det. Därför tillbringar jag delar av min fritid till RP. 'Jag kommer därför tänka på realismen men fortfarande roligheten i mitt rp.'

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder typ att man ska spela så att andra också kan "vinna" ett rp. så att säga inte ha "win mentality" hela tiden då, så att det ska bli roligt för alla inte bara en själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, till stor del. De basic: "Vdm, rdm, cop bait, NLR, fear rp." Sen finns de andra som, "OOC, Krimroll, sexuella trakaserier" med mer :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat lite på Unive, 3st blåljus claner och sedan en jävla massa roblox RP.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Din text är AI genererad, skriv med egna ord.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka