Accepterad Kebabhunters | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabhunters

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? 𝓥𝓲𝓰𝓰𝓸 𝓗𝓪̈𝓰𝓰𝓫𝓵𝓸𝓶🎀#6284

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Göran Svensson och är 25 år gammal, han kommer ursprungligen från alabama (USA delstat), alltså så har han jobbat på en gård den större delen av sitt liv. Fram tills för 1 månad sen då han flyttade in i storstaden och håller på att anpassa sig. Mange och Agneta (farsan o morsan) skijlde sig för fem år sen och sen dess har både Agneta och Mange lånat en massa pengar från Bengt då gården splitrades. Och han vill nu ha tillbaks pengarna. Alltså har Bengt lite konflikter med sina "päron". Bengt gillar fordon och har varit fordonsburen sen tidig ålder, därför har Bengt som framtidsplan att börja jobba på den lokala mekonomen för att vidare utveckla sina intressen och göra det han tycker är roligast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högre RP nivå, då jag spelar seriöst och ofta. Detta leder till mer aktiva jobb. Jag visar folk hur och vad de ska göra för att utveckla dem och ge dem en bättre speluplevelse. Alltså så att de inte gör misstag som jag själv kan ha gjort.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har kul och vinner, alltså att man rp:ar för andra också och inte bara för sig själv.

Hur hittade du Unive? Genom twitch samt att en kompis tipsade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka