Accepterad Kebabegott1896 | Chef-jobb ansökan [Qpark]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabegott1896

Icke Medlem
Meddelanden
480
Reaction score
64
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Kebabegott1896#7210

Hur gammal är du? 17 gamla år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan januari 2022 så snart ett år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer framförallt försöka göra så att fler vill jobba som parkerngsvakt. Ska göra det intressant för folk. Alla ska bli delaktiga inom jobbet. Ingen ska vara utanför. Vi ska bli som en familj på qpark. Händer det något ska vi jobba som ett team samt att vi ska berätta för varandra om något har gått dåligt eller något gått bra. Kritik är det bästa för att utveckla sin förmåga tycker jag. Ska göra så att det finns alltid in princip någon i tjänst för vet det behövs. Ska göra intressanta möten så man lär sig något samt kan lära ut det till andra. Men ska även hitta det bästa folket för yrket. Då vårt största mål är att parkeringen i stan ska skötas snyggt. Man ska parkera ordentligt samt man ska kunna stå emot folk som klagar på oss. Är man rätt person för yrket kommer jag se det som chef samt att jobbar den på bra så kommer den ha en ljus framtid i yrket. Men mitt största mål är att utveckla detta yrke så det blir populärt. Finns alltid saker att göra i stan och målet är att vi ska alltid kunna vara där när någon parkerat fel.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom Qpark ett litet tag för länge sedan. Annars har jag varit chef på auto i ungefär 1 och en halv månad. Där gick det bra. Jag gjorde så att företaget rullade på bra samt att kunderna gillade mig. Jag har varit bitr på taxi för flera månader sen samt var bitr där precis. Allt rullade på fint.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne dagligen. Fick precis en ny dator och då ska det gibbas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? no

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka