Accepterad Kebabegott1896 | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabegott1896

Icke Medlem
Meddelanden
480
Reaction score
64
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Meko

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Kebabegott1896#7210

Hur gammal är du? 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år om 10 dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer framförallt försöka göra så att fler vill jobba som Mekaniker. Ska göra det intressant för folk. Alla ska bli delaktiga inom jobbet. Ingen ska vara utanför. Vi ska bli som en familj på Meko. Händer det något ska vi jobba som ett team samt att vi ska berätta för varandra om något har gått dåligt eller något gått bra. Kritik är det bästa för att utveckla sin förmåga tycker jag. Ska göra så att det finns alltid in princip någon i tjänst för vet det behövs. Ska göra intressanta möten så man lär sig något samt kan lära ut det till andra. Men ska även hitta det bästa folket för yrket. Då vårt största mål är att alla ska kunna få lagning i stan. Man ska få sin bil lagad hela tiden. Är man rätt person för yrket kommer jag se det som chef samt att jobbar den på bra så kommer den ha en ljus framtid i yrket. Men mitt största mål är att utveckla detta yrke så det blir populärt. Ska ha utbildningar så man kan stiga i rankning. Jag ska fixa så detta yrket rullar runt. För som det är nu så går det inte bra för meko.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom meko förr. Jag har varit chef på qpark chef på auto. Så jag har mycket erfarenheter

Hur ofta kommer du vara inne? Ofta

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEj

Har du läst våra Regler? Ja

Godkänd. Lycka till som chef (Vible sa de)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka