Accepterad Kebabegott1896 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabegott1896

Icke Medlem
Meddelanden
480
Reaction score
64
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Kebabegott1896#7210

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att söka till MA är att jag vill testa på något nytt. Har ju varit staff och där under vissa korta perioder så har jag tagit medlemskap intervjuer vilket jag tyckte var roligt. Tyckte det var intressant och se hur folk tänkte samt sa när man ställde en fråga till dom. Tyckte det var roligt att se om dom verkligen ville ha medlemskap eller om dom bara var där för att tramsa. Gillar även att hålla på med forumet. Att läsa genom ansökningar eller att bara kolla igenom. Jag brinner verkligen för det jag gör och är sugen på att testa något nytt. I detta fall blev det just MA och där kommer jag lova att jag kommer göra allt för att stanna kvar. Men som sagt har erfarenheter från att ta intervjuer med mera, alltså det som har med intervjuerna att göra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Detta är svårt att säga. Har ju varit staff och då när jag var det tog jag intervjuer. Tyckte det var roligt och vill gärna fortsätta med det. Är en driven person och har jag påbörjat något, i detta fall MA, så kommer jag verkligen göra det hela tiden då jag är utsatt på denna del. Tycker det är roligt att snacka med folk och hjälpa dom framåt. Se hur långt dom kommer i rpandet är alltid roligt att se när man har tagit in dom.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med glädje och respekt. Jobbar ju inom service branschen i verkligheten och där är det så att oavsett hur otrevliga kunderna är så ska man alltid vara glad och ha respekt. Så jag är van med att bemöta folk glatt samt vada trevlig mot folk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ta in folk jag har en känsla kan rpa bra. Ska lyssna noga när dom svarar på frågorna samt hur utvecklade svar som ger. För det är viktigt att vi kollar sånt noga för vi vill ha bra rpande på denna server. Man ska kunna reglerna

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För mig är det att du kan dom viktigaste reglerna samt hur deras rp nivå är. Dom ska även vara mogna och ska kunna bete sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vårat ansvar är att vi gör vårat jobb så folk kan få ta intervjuer samt att rätt folk kommer in på servern. Vi ska även hålla forumet snyggt och vi ska kunna bete oss mot dom som tar intervjuer. Som jag har förstått det nu också så kan vi åka runt och specca vilket man ska göra när inte någon behöver ta intervju. Då finns vi där för att underlätta för staffs.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag - Fredag: 15 eller 16:00 till 23:00 ksk längre.Lördag - söndag: vaknar tills 02.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja det har jag. Vart det för ungefär 2 månader sen. Hade riktigt roligt då och brann för det jag gjorde. Tröttnat på rpn och kommer lägga all tid på staffarbetet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag brinner för detta och kommer göra allt som krävs för att vara kvar.

Senast ändrad:
+rep Dansk som fan, men Jadu. Ni danskar har kompetens, vilket får mig att vilja tro lite grejer om dig. Hoppas du tar dig vidare, lycka till Kebabish. ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka