Inaktuell kebabbrulle | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Ditt discordnamn: palmish555

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Det finns mycket anledningar till att jag vill bli STAFF. Jag ansöker till STAFF av den enkla andledningen att jag har tröttnat på allt Lall på servern och detta är såklart inte bara icke medlemmar utan jag riktar mig även till riktiga medlemmar/krimminella som inte kan bete sig. jag har även rpat under en längre tid och vil utvekla mig inom communityt jag är nuvarande servervakt men känner att jag vill ha mer ansvar och lite mer perms som gör så att man kan utveckla sitt server jobb. Jag kommer vara väldigt aktiv då jag jobbar med skolan hemifrån och har därmed mer tid vid datorn. Men kan lova att det blir mist 3 timmar per vardag och mer på helgerna så länga jag är frisk och allt. Jag vill även utveckla servern och hjälpa alla nya som kommit in. jag Vill hjälpa till med buggar/fel som måste lösas. jag vill även hjälpa nya på serven som inte vet riktig och som kanske inte har RPat innan t.ex om en icke medlem inte har förstått att man inte får ha buggade kläder så ger man honom skin och skriver en /m till spelare och förklarar hur man gör och vad han ska göra. Vill även utveckla servern till ännu bättre RP. jag är också en kille som kommer ta åtegärder på spelare som inte kan bete/sköta sig regler finns för att dom ska följas inte för att man ska skita i dom och bara göra som man själv vill och klarar man inte av att bete sig eller följa reglerna som är uppsatta så kan man hel enkelt ta och lämna denna serven eller ta sin bann och sedan börja bete sig. om jag får denna helper roll så kommer jag ta vara på den och sköta mig som en gud och förbettra denna serven till en annan nivå. // Mvh PALMEN //

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycke själv att det är VDM och RDM som är dom två reglerna jag kan se inte fungerar inom rRPen på denna underbara serven UNIVE så att det är väl det som är det största problemet som jag kan komma på men sedan så finns de ju väldigt många andra problem också som behövs lösas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca mer och vara mer vaksamma jag kommer själv om jag blir helper specca väldigt mycket och leta fel i RPen och ta återgärder på dessa fel så att RPen kan fortsätta uppåt så tror jag nog att vi här på unive kan få en hög klassig rp nivå

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska vara hård och bestämd i sina beslut och verkligen säga det man vill ha sagt med man ska såklart vara trevlig och mogen på samma gång man ska även visa respekt mot alla spelare och tänka på att alla är människor och är lika värda och lika viktiga

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer som sagt kunna vara aktiv väldigt mycket ungefär 3-4 timmar varje vardag om jag inte får något annat jätte viktigt för mig och på helger så kommer jag väl kunna vara aktiv 5-6 timmar om jag som sagt inte får något viktigt som behövs göras annars så kommer jag vara väldigt aktiv då jag brinner för att göra unive till en bättre server

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive roleplay i ungefär 3 månader men har även rpat på andra servrar innan men jag älskar serven unive och det är därför jag söker till staff då jag har tänkt att stanna här under hela tiden jag rpar

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men jag vet även om att det finns mycket att lära och det ser jag fram emot.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är väl brädd att jobba inom allt om det behövs men dem jag mest vill arbeta inom är dom åvan. och jag kommer specca väldigt mycket i scenarion då jag vet att det behövs och för att jag vill underlätta i scenarion och göra betträ scenarion

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka