Nekad KEBABBBsas | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIN0

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198386010941

Ditt Hex-ID: 110000119605b3d

Vad är din discord tagg? DIN0#1442

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad [discord]

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev hackad på mitt discord konto ca 3 veckor sen då han som hackade mitt discord konto spammade ut massa olagliga länkar/scam länkar och nu efter 3 veckor idag har jag fått tillbaka kontot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han tog mitt discord konto och spamma ut massa olagliga länkar i alla mina discord servrar och dem jag var vänner med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt att ni bannade han som hacka mitt dc konto men nu när jag har fått tillbaka det kan jag få komma in igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. (inga i discord förut)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att lägga till en 2 authentitator i discord som jag nu har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte låta någon hacka mitt dc konto!

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekat.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka