KEBABBBsas | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIN0

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? DIN0#1710

Ange ditt födelsedatum 21 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 2-5 timmar varje dag
Helger 3-10+

Berätta om dig själv Jag är en 15 årig grabb som sitter mycket vid sin dator och älskar att se och vara med och utveckla samt hjälpa, i detta fall (support på Unive) Som sagt sitter jag mycket vid min dator och att utveckla och hjälpa servern till en bättre plats har alltid varit en drömsedan jag började på spela på Unive eller Multistaden som det hette på den tiden, men jag valde att inte ansöka som support då jag kände att jag inte var mogen nog, men nu känner jag mig mycket mogen och är 100% säker på att jag skulle göra ett perfekt jobb som support.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa andra spelare på servern samt se en utvecklig bland andra och att hjälpa andra när de sitter i "väntar på support" och behöver hjälp, detta är något jag brinner för (att hjälpa andra) och jag är 100% säker på att jag hade klarat det helt utan problem. Att abusa är låååångt utanför mina områden, då jag hört och vet att de förekommer, detta är något jag är beredd att jobba strikt emot, då jag tycker det förstör rollen "support".

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat cirka 6 månader eller mer runt 450-500 timmar endast på Unive

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag känner att jag har mognat till något extremt och är berädd på att verkliga ge mig in stenhårt på att vara support, då jag verkligen brinner för att vara support och hjälpa andra, samt att jag vet och hör mycket gott ifrån staffs och supports vilken ger mig extra glöd att det är möjligt att ha trevliga personer som "kollegor", en annan andledning till varför jag vill bli support på just Unive är för att det är en mycket stor server med extremt mycket spelare, vilket skapar konflikter, problem och andra frågor det kan vara skönt att kunna vara flera supports som hjälper varandra så de kommer fram till deras bästa beslut som i slut endan blir bäst för alla.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har mycket bra koll på att jobba som just support (staff) då jag gjort det på andra spel servrar, och min framtid består just utav att hjälpa andra människor och detta fall spelare, jag är övertygad om att fler supports i ärenden (men inte i för stora mänger) ger en mycket bättre beslut. Vet att det sitter spelare i support dagligen som behöver hjälp, men att sitta hela dagarna klarar inte alla, det är där jag sticker ut, jag klarar det aldra mesta jag kan sitta dag in dag ut och hjälpa spelare, då det är en livsstil för mig.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har mycket bra erfarenhet inom just att vara staff och support då jag varit på många discord servrar och hjälp andra, och gjort deras community till en bättre plats, så att säga att jag inte har erfarenhet är bara falskt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har mycket god koll, annars tar jag hjälp utav supports eller annan schysst.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har mycket enkelt att anpassa mig, men för att inte ljuga så har jag lite svårare men inte svårt men lite svårare att anpassa mig om det är mycket stora ändringar/skillnader, då tar det lite längre tid, men lyckas alltid anpassa mig helt utan problem. Men de regler som är satta är det jag SKA följa utan konstigheter jag ska anpassa mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server spelar endast på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Kan ha mycket energi vid t.ex en fin sommar dag eller annat, inget som försämrar mitt arbete.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka