Accepterad kebab_kevvan | Whitelist ansökning [Virket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab_kevvan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: kebab_kevvan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198372367224/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kebab_kevvan #0415

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2006

Berätta om din karaktär. En kille som vaktar LS som är lite för självsäker och som även gillar bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli white listad för att jag tycker att RP verkar roligt och att man kan träffa många nya människor. jag gillar att spela gta men tycker att vanliga gta är lite tråkig för att man inte kan tex inte ha jobb där.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att denna server verkar rolig speciellt att det är så mycket folk inne på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har aldrig spelat fiveM förut men vill gärna prova på.

Hur hittade du Multistaden? Några av mina kopisar tipsade om fiveM och det verkade roligt och då tänkte jag och min andra kompis testa på fiveM. på denna servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte spelat på någon server innan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det har jag inte gjot.

Utveckla på frågorna och tänk på vad frågorna menar för på frågan varför du ska bli whitelistad skrev du varför du vill bli whitelistad:
Du kan utveckla på frågorna:

Berätta om din karaktär
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Varför ska just du bli whitelistad?

Godkänd.

Det verkar som att du inte är med i Multistaden Discord just därför får du gå med i den genom att skriva dc.multistaden.se och sedan kontakta mig i pm på discord heter Virket#6462

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka