Nekad Kebab240 | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kebab240/

Ditt Hex-ID: steam:110000161749708

Vad är din discord tagg? Kebab240

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: wewew.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tog en kille runt halsen utanför sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt och sen gick vi förbi sjukan och då såg vi några personer. de sa att en kille var jobbig och att de ville få bort honom och då tog jag fram min kniv och bad honom gå men han lyssnade inte då tog jag honom och tog bort honom lite och sen körde jag iväg. Detta regelbrottet erkänner jag men jag glömde att jag inte är krim längre då jag blev permanent bannad för ett tag sen och att jag blev av med krim rollen och medlem rollen. Detta glömde jag och jag har slutat spela och väntat tills jag kan bli medlem igen men valde att spela lite imorse och glömde helt att jag är icke medlem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban men som sagt så glömde jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för små regelbrott innan och en permanent ban för kombat logg också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat komma ihåg att jag är icke medlem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig glömma detta igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka