Accepterad Kebab240 | Ban Överklagan [Hampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kebab240/

Ditt Hex-ID: steam:110000161749708

Vad är din discord tagg? Kebab240

Vem var det som bannade dig? Hampus

Bild på banmeddelande: Ban Hampus.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att hampus valde att banna mig för att jag tog mig igenomen vägg genom att sätta mig på en stol som var på andra sidan väggen. Men jag svär på allt att det inte var med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid bäckhäst och skulle hjälpa chefen med en sak. När jag var klar så bestämde jag mig för att gå och jobba lite på marja lisas. Men jag har frågat staffs hela dagen igår att hjälpa mig med mina nycklar då mina marja nycklar inte funkar och jag har testat att skaffa nya och sånt men inga funkar och nu tänkte jag att jag ska testa det igen men de funkade inte. Så jag sprang mot dörren där nycklarna ligger och jag tryckte på e för att försöka låsa upp dörren men det funkade inte och då teleporterades jag till en stol som låg i det rummet som jag skulle till. Jag tänkte inte mycket på det och testade nycklar. och sen blev jag bannad. Du måste förstå att det inte var med flit att "låsa" in sig själv i ett kontorsrum

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban men jag försår att Hampus valde att banna mig för att han inte förstod att det inte var med flit. Hoppas att ni förstår det nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit permanent bannad för kombat logg tidigare och sen för små regelbrott också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade faktist kunnat göra en /report så att nån staff tar mig tillbaka dit jag var innan. Men jag tänkte inte på det så mkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att göra en report så fort det blir en bugg som denna. Nu har jag tagit in detta extra mycket för att jag har en väldigt viktig sak att göra ig idag som kommer påverka mitt rollspel på unive extremt mycket och vill verkligen få komma tillbaka till unive då det är det ända spelet som jag spelar på datorn och har riktigt tråkigt utan unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka