Nekad Kebab240 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kebab240/

Ditt Hex-ID: steam:110000161749708

Vad är din discord tagg? Kebab240

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Unive p bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som att jag fuskade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde lite lall painball med min polare för att vi var uttråkade och vi försökte göra lite olika tricks, jag valde att försöka predicta honom och så såg det ut som att jag lockade på honom och sen efter ca 2 timmar så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då jag inte fuskade men det såg ut som att jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lite småsaker här och var och sen blev jag bannad för c logg när jag var ny till servern och inte visste något men nu kan ja reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom att jag inte fuskade. Jag har spelat fivem ett bra tag och när jag körde med min kompis latchade vi lite. Jag försökte predicta vart han gick och lyckades en gång och det fick jag ban för. Och jag tror inte att någon normal människa skulle fuska på paintball mot sin vän utan man spelar paintball för att ha kul. Jag hatar också fuskare och har sagt det hur länge som helst. Jag vet även hur bra anticheat unive har så jag skulle ändå aldrig våga fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig så mycket eftersom att jag inte fuskade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka