Ej Antagen Kebab240 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad heter du på discord? Kebab240

Ange ditt födelsedatum 19 December 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill hålla ordning på forumet och hjälpa till i staff teamet. Jag har även märkt att det inte är så många som är forum mods och vill höja antalet forum mods så att jag kan underlätta till stadds.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det det är väldigt viktigt eftersom att om någon söker till exempel ped listan och inte hittar den under rätt kategori så kan det vara jobbigt att se vart sin ped är då den kanske ligger under medlemskaps ansökningarna. Då bör den flyttas till rätt kategori.

Får en ansökan vara kopierad, isåfall vet du hur du kollar det? Nej en ansökan får ej vara kopierad av varken en annan spelare eller en ai bot. Detta kan man kolla upp genom olika sidor som ser om texten är skriven av ai. Man kan även kolla igenom gamla ansökningar och kolla om den är kopierad.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Det är väldigt få personer som är forum mods och det gör det lite jobbigare att hålla allting helt perfekt. Det är även folk som lallar som man måste rensa.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag tycker att det är lite onödiga saker som folk tar ooc som har hänt ingame till exempel att man har en konflikt med någon Ingame till exempel gängkrig och sedan ser att den personen har gjort en staff ansökan och att man då -reppar den utan att ens ha läst den bara för att förstöra för en annan person.

Hur ser din aktivitetet ut? Ca 6 timmar om dagen för att jag kan hålla på i forumet i skolan och när jag är på till exempel semester.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka