Nekad kebab123 | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198242837460/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? KEBAB#2617

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent Kort, han är 22 år. 1999-02-02
Diesels största hobbys är att meka med bilar och köra bilarna han har byggt, men det allra bästa han vet är att drifta och känna doften av bränt gummi.
Enda sen Kent var 12 år så har han alltid haft en bra relation med sin far då har ofta hjälpts åt i garaget. De hjälpte varan med att byta motorolja och göra motor byte i gammal camaro.
När Kent började i 7an så hade han det mycket svårt att hitta vänner och mycket svårt att fokusera på lektionerna. När han började 8an köpte han sig en A-traktor en Volvo 740. Som han skulle renovera med sin far. De skulle sätta upp dubbla lådor och slipa ner hela epan så de kunde lackera om den till mörk blå. Men hans föräldrar sa till han "du måste satsa mera på skolan om du ska ha A-traktorn kvar" då valde Kurt att börja plugga igen det han hade missat i 8an, så han inte låg så långt efter resten av klassen. I början av 9an dog Kents mamma i en bil olycka. Det var ett fyllo som var så full att han inte såg att det var rött och hade kört rakt in i henne i korsning. Efter det blev Kent mycket deprimerad och mycket ledsen. Men han gjorde sitt bästa att och försökte att inte tänka på sin döda mamma. I slutet av 9an så fick Kurt godkänt i alla ämnen och fick 220 i meritpoäng. Kurt sökte då till personbils mekaniker på De la gardie i Lidköping. Han lyckades med att komma in på den linjen. Han gjorde sitt bästa för att visa att han kan meka på bilar. Han sate som mål att han skulle vara en av dem bästa i klassen.
Efter gymnasiet så sökte han jobb på Volvo fabriken i Göteborg. Men efter tre år på Volvo så ville han testa något nytt. Så Kent valde att flytta till Skara där han skulle börja jobba på en Verkstad där de byggde om bilar, lackerar om dem och göra motor byten. Kent älskade sitt nya jobb och han kom mycket nära sina nya kollegor. Dem hade samma bil intressen som Kent. Kent älskar dem flesta bilar speciellt gamla muskel bilar och Lowriders.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har mycket erfarenhet inom rp (har 3800 timmar på rp) jag kommer att bidra med ett seriöst och verklighets troget rpande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har letat efter en ny server som har seriösa spelare och aktiva spelare.

Hur hittade du Unive? mina vänner rekommenderade servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa roliga scenarion för båda sidor och skapa många kontakter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skapa roliga scenarion för båda sidor och skapa många kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka