Accepterad kebab tallrik | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kebab tallrik

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365612638/

Ditt Hex-ID: 110000118291a5e

Vad är din discord tagg? kebabfat

Vem var det som bannade dig? Alexandar, Swifty

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-07 171736.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi gjorde ett dumt beslut och sköt några som var med ett gäng när vi inte var med ett gäng + vi var mindre folk än dem och för vi spelade bara för att vi skulle ha kul och inte andra sidan som jag förstår till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stog på ett tak och vi visste att ett par personer vi hade beef med var där. Vi trodde dem skulle vara typ 3 stycken men när dem går ut är dem 5-6 vet inte riktigt. Men sen så riktade vi ett tag där uppe på taket och sedan valde vi att skjuta mot deras bil. Sen åkte dem runt och kidnappa mig och tog mitt vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, vi gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har någon ban för jag slog en på sjukhuset

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När vi såg hur många dem var borde vi valt att låtit dem åkit därifrån. Det var ett väldigt dumt beslut att skjuta på dem. Vet inte vad vi tänkte på när vi sköt när dem var fler än oss. Om vi hade varit smarta så hade vi kunnat försökt tagit dem senare när dem är mindre tex att kidnappa dem men det gjorde vi inte som var jätte dumt. Vi hade ju oxå gått med i ett gäng innan vi försökte ge oss på dem för dem var med i ett gäng och då har ju dem automatiskt fler grabbar än vad vi har. Våran plan var ju att kidnappa 1. Men dem var betydligt fler än vad vi trodde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. När vi satt och pratade om bannen så berätta dem som hållde i vår support kanal och berättade väldigt mycket om social rp och jag fick faktiskt bra kunskap av hur man kan tänka sig för och att man inte ska ge sig på flera när man är solo och jag kommer verkligen förbättra min sociala rp. Jag och har också lärt mig att spela för andras sida och inte bara våran sida. Jag har tagit mycket lärdom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka