Nekad kebab tallrik | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab tallrik

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365612638/

Ditt Hex-ID: Vet inte vacbanned.com ör borta

Vad är din discord tagg? kebbbab

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-15 175105.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag hade ett pack man ej får ha. Men jag var ickemedlem jag trustade inte någon. Han som sköt upp sjukhuset gav mig vapnet. Han försökte till och med skjuta mig först men var ickemedlem. Sen blev jag bannad på en gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset sen gjorde någon terrordåd och han gav mig vapnet sen blev jag bannad på 5 sekunder. Var inte ens medlem eller krim eller något. Var bara inne o chillade och åkte bil typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min pack var fel ja. Men allt annat ör ju inte ens sant om min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad men kommer inte ihåg-

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft det packet. Och tydligen inte varit på sjukan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att byta grafik pack, och inte vara på sjukan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka