Nekad Kebab rille | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KebabRille

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119419311/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Lindgren

Vad är ditt discord namn? KebabRille#4668

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2006

Berätta om din karaktär. bakgrund- haft en dålig barndom och inte gjort det bästa ifrån mig. Men har hittat ett intresse som dämpar det någorlunda och det är fordon, man kan både bli glad och få puls utav fordonen.
ålder- 28år.
känslor- Vill bidra till bra brödraskap och gärna bilda eller gå med i någon klubb som kan hjälpa till om man får problem med något/några och självklart hjälper jag till om de behöver hjälp också.
intressen- Fordon har kommit fram att det är mitt närmaste intresse men fler intressen så som träffa vänner och umgås och göra roliga saker så som utforska nya delar av landet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag alltid velat spela RP och har äntligen fått chansen för att göra det nu. Kommer att ge bra kvalité och upplevelser under RP:andet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ge bra kvalitet och upplevelser på RP:andet under scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? förstår inte riktigt frågan. Men om jag förstår dem rätt så är det att man ska inte förstöra eller försöka få uppmärksamhet undertiden någon annan är i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Många tipsar om att Unive är bästa servern och om man söker på RP svenska på twitch och Youtube så spelar de flesta på Unive.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka