Accepterad Kebab rille | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KebabRille

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119419311/

Ditt Hex-ID: 1100001097c7daf

Vad är din discord tagg? KebabRille#4668

Vem var det som bannade dig? abi

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det är fel att VDMa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ner till piren och då kom det någon golf och gena på fel sida av vägen och då krocka jag in i honom och han flög upp i luften jag baka tillbaka och parkera brevid dom och gjorde så att det inte skulle bli någon mer olycka och då prata vi lite och frågade hur det gick med dom. och sen han som satt brevid i golfen satt och peka finger åt mig då sa jag som ett litet skämt att jag kommer klippa honom om han inte slutar peka finger. Och sen kliver han ut och börjar slåss med mig och jag slår tillbaka för själv försvar och sen fick han ner mig och då börja han stampa på mig ( jag gjorde fel att inte rpa så mycket på skador och det står jag för) men sen börja dom åka iväg och jag följde efter och försökte preja dom för att prata med dom och sen när bilen gick sönder så snacka jag en liten stund sen åkte jag där ifrån och åkte 5sek så vart jag bannad i en timme sen såg jag att det var 1 vecka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tycker att det var viss dels felaktig ban för att det hade en bakom liggande orsak till allt.
här får ni klippet så får ni avgöra det mer själva.
https://medal.tv/games/gta-v/clips/GRygzqbKAG_-q/d1337TXlzWEe?invite=cr-MSxYWUosMTM3MTU2NTI2LA

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans för huvud taget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skippa att åka efter och nudda deras bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen att skita fullständigt att inte åka efter och krocka in i dom ifall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är förstått och jag låter er ta den tid ni behöver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka