Dubbelpost Kebab rille | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KebabRille

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119419311/

Ditt Hex-ID: 1100001097c7daf

Vad är din discord tagg? KebabRille#4668

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kass rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fick sladd o råka smacka in i ett träd precis bland folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte om kring i min bil som understyr nå jäbulskt men rolig o köra och sladda med och sen så vart marken genomskinlig o suddig o genomskinlig sen serr jag att det står en bil som jag antog var vägen ochj råka köra in i den och sen fick jag sladd och hamna med bakre delen av bilen i ett träd. klipp https://medal.tv/games/gta-v/clips/IVrPO-aKCVLWG/d1337NfC2g8j?invite=cr-MSxrak0sMTM3MTU2NTI2LA

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det för jag rpa så gott jag kunde på skador och jag skulle ju aldrig göra det där med mening

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm och lall har lärt mig av vdmen att det inte är värt o jaga ikapp ngn för att snacka o sen preja dom och lall har jag lärt mig att man ska inte slåss på en ofentlig plats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållt en lägre hastighet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förstår inte riktigt anledningen till varför jag vart bannad så vne vad jag ska tänka på framöver möjligtvis att hålla hastigheter som mna kan kontrollera bilen så enkelt som möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det men skulle som vilja veta varför jag vart bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka