Accepterad Kebab rille | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KebabRille

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad heter du på discord? KebabRille#4668

Ange ditt födelsedatum 26 April 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att jag vill hjälpa till och få Unive större och medans hjälpa servern positivt med fler medlemmar som kan erbjuda rolig och kreativ RP som mig själv. Medans att jag jag erbjuda dom tips på vad dom kan göra för att få deras scenarios roligare. Har samtidigt funderat i en väldigt lång ifall jag ska ansöka till Staff teamet men har aldrig ansökt. medans jag kan hjälpa till med lättare Staff arbeten så som hålla koll på offentliga platser. men det måttligaste är att jag vill hjälpa icke medlemmar samt nya medlemmar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag passar som medlemskap ansvarig för att jag är väldigt bemötande och bra lyssnare. Jag är snäll och vänlig person. Jag är aktiv varje dag på servern och känner igen alla i servern väldigt bra och vet som passar en medlem på servern. Jag kan prata bra och vet vad som gäller under ett medlemskap intervju vilket är viktigt. Jag förstår mycket av vad folk säger och om dem säger det på olika sätt så kommer jag fatta ändå det omformulerat svaret jag får. Jag kan förstå att folk kan vara nervösa under det muntliga eller prata med främmande människor.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk så som man vill bli bemött själv. Men att man är trevlig kan erbjuda lite humor så att folk blir lockade till att RP: a. Sen om nån inte klarar intervjun att säga på ett snällt sätt varför och att dom kan ansöka om 24 timmar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlemskaps ansvarig så skulle mitt ansvar vara att vägleda folk in i deras rp ge dom tips svara på medlems ansökningar ta intervjuer och ha koll på att alla medlemmar på servern så dom följer reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Anser att det inte ska vara så mycket krav på de medlemmar som finns. Så länge de kan sköta sig till reglerna så tycker jag inte att dom ska vara begränsade till för mycket grejer.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer hjälpa de som vill bli medlemmar på servern att dom ska kunna nå det också. Medans ge åtgärder som verkligen behövs så som lall eller likande saker som inträffar.

Hur ser din aktivitetet ut? under tiden jag har skola så gäller det Måndag: 17-22 Tisdag: 15-22 Onsdag: 16-22 Torsdag: 16-22 Fredag 16-22 helgar/lov: från jag vaknar till jag går o lägger mig om jag inte gör andra saker

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har 3 tidigare Bans men en är felaktig och alla dom har utspelat sig från börjar av oktober 2022

+𝓡𝓔𝓟
𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼𝓽𝓸𝓯𝓯𝓮𝓻 𝓰𝓲𝓵𝓵𝓪𝓻 𝓽𝔂𝓼𝓴𝓽!
𝓖𝓸𝓭 𝓸𝓬𝓱 𝓭𝓾𝓴𝓽𝓲𝓰 𝓹𝓸𝓳𝓴𝓮, 𝓽𝓻𝓸𝓻 𝓱𝓪𝓷 𝓼𝓴𝓾𝓵𝓵𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓼𝓪 𝓫𝓻𝓪 𝓼𝓸𝓶 𝓶𝓮𝓭𝓵𝓮𝓶𝓼𝓴𝓪𝓹𝓼 𝓪𝓷𝓼𝓿𝓪𝓻𝓲𝓰!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka