- Meddelanden
- 95
- Reaction score
- 20
Vad är din steam profil länk? Ivar.The.Goat
Vad är ditt namn i verkligheten? ivar
Vad är ditt discord namn? indianivar#7260
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1998
Berätta om din karaktär. Min gubbe är en kille som har jobbat på postnord väldigt länge har varit laglig och försökt hjälpa folk, han är 22 år och han gillar att göra folk glada. Hans intresse är att jobba och hjälpa till
Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan hjälpa folk.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett bättre jobb, så jag kan hjälpa folk på t.ex mekonomen och polismyndigheten
Hur hittade du Unive? Min kompis rekomenderar och jag rekomenderar den till andra nu.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lyckas i livet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? ivar
Vad är ditt discord namn? indianivar#7260
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1998
Berätta om din karaktär. Min gubbe är en kille som har jobbat på postnord väldigt länge har varit laglig och försökt hjälpa folk, han är 22 år och han gillar att göra folk glada. Hans intresse är att jobba och hjälpa till
Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan hjälpa folk.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett bättre jobb, så jag kan hjälpa folk på t.ex mekonomen och polismyndigheten
Hur hittade du Unive? Min kompis rekomenderar och jag rekomenderar den till andra nu.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lyckas i livet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.