Accepterad kebab med ris | Medlem ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rookie

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198385348485

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? Rookie#6372

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Joseph kamolo, en 22 åring man från somalia med 4 bröder och 2 systrar där han har haft svår uppväxt med ett intresse av bilar, tjejer, pengar och rap. Även som liten har Joseph haft problem med pengar sen han var litet barn med dålig uppväxt där han rökt, smällt smällare, gått in på övergivna ställen och fått SOC anmälan flera gånger. Hans pappa lämnade även honom nästan direkt efter han föddes så hans mamma har behövt växa upp 6 barn själv. Redan som liten var Joseph utsatt för kriminalitet i området han lever levde i när de kom till Sverige där många skottlossningar, dråghandlingar och mycket mer kriminell aktivitet utspelas. Han själv med tiden har försökt gå in i kriminalitet och samt rap för att få ut sin familj från misären de lever i. Han har gått under rap och gatunamnet Jozy-strap, direkt när han började tjäna pengar så kom polisen efter honom där de stormade Josephs mammas hus där de gjorde så mamman behövde lura hem Joseph och därmed fick han sin första fängelsetid där straffen, Mord, människorov, grovt rån och vapenbrott förekom. Bara efter ett år inne i fängelse så gjordes en fritagning på honom och sedan efter har han varit på rymmen. Han snodde en båt och flydde till en stad kallad unive city och han vet inte vad som kommer väntas här.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag har väldigt god erfarenhet inom rollspel, reglerna ni har och jag brukar bidra med bra rp överlag till alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion, så mer är fortsatt intresserade av servern och bara bra rp överlag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har roligt vilket samt går under PWG att man inte bara rånar någon för vapen utan låter någon fortfarande ha kvar det men man gör ett bra scenario av det.

Hur hittade du Unive? Har spelat förut sedan blev Permanent avstångd, har sedan spelat på en annan och nu har jag äntligen kommit tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka