Inaktuell kebab med ris | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rookie

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? ivar

Vad heter du på discord? rookie#6372

Vad är ditt hexid? 110000119563f85

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har spelat på servern ett bra tag nu och jag känner att jag gärna vill hjälpa till, jag vet själv som i början som alla andra så är det inte roligt att inte vara verifierade från start då kan vara tråkigare där jag nu gärna vill hjälpa så att andra har det roligt när de rollspelar. Det är en stor server som jag inte vill ska ha dåliga rykten om sig där jag vill hjälpa ägaren och staffsen. Jag vill även hjälpa till genom så att de som är medlemskaps ansvariga hinner och kan göra andra saker än intervjuer där jag tänkte att jag kan ha en hjälpande hand till de som spenderar så otroligt lång tid på att ta intervjuer och ansökningar. Jag vill även ansöka eftersom det skulle kunna vara något som jag skulle gilla att göra eftersom jag gillar att prata med andra och göra andra gladare för jag vet hur skön känslan är när man har blivit verifierad på en bra server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag är bra med folk och jag skulle säga att jag är en bra "man" för det jobbet. Jag är även hjälpsam och jag är samt aktivväldigt ofta på servern. Jag har mina dåliga dagar och lite "mood swings" ibland men försöker alltid att hjälpa till och göra andra glada så mycket som möjligt. Jag borde även bli vald eftersom jag tror att jag skulle göra en stor skillnad på servern och göra rollspelet ännu bättre än vad det redan är eftersom att vara verifierad gör spelet så mycket roligare än att bara springa runt och inte ha samma förutsättningar och chanser som en verifierad. Jag kommer även lägga en väldigt bra mängd tid på att gå igenom ansökningarna så dem är riktigt väl utvecklade och välförtjänta till rollen. Även för jag har bra erfarenhet inom intervjuer och kundbemötning. Jag skulle samt bevisa att jag är väldigt välförtjänt den rollen som ansvarig för verifierade.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta "kunder" snällt oavsätt om de är 12 eller 21, arga eller glada eller ifrån någon annan så ska man alltid bemöta alla likadant

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Den är stor och man ska bära rollen med stort ansvar och inte slarva bort den eftersom den är själva grunden som man ska visa att man är en bra rp:are

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska veta reglerna och bära rollen med ansvar och verkligen göra sitt bästa för att göra det till så bra rp som möjligt för alla

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stort eftersom att ni har gett mig chansen att kunna hjälpa till och då ska man verkligen ta ansvar om den

Hur ser din aktivitetet ut? måndagar 14:00-22/23:00 tisdagar 15:00-22/23:00 onsdagar 15:30-22/23:00 torsdagar 16:00-22/23:00 fredagar 14:00-03:00 lördagar 12:00-03:00 söndagar 12:00-03:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar ej på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka