Nekad kebab ingenjör ceo | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab ingenjör ceo

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363507325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? kebab ingenjör ceo#4384

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär som heter Josef alis är en 99 och älskar att göra farliga saker som t,ex sno bilar och sådana grejer. Han växte upp i en fattig familj som hade knaptråd med något och nu vill han leva livet som en miljoner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att hjälpa nya och andra spelare på denna servern. Jag kommer vara trevlig mot alla nya och dem som har spelat länge,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För då har du friheten att gå med i ett geng eller få ett jobb. och för att komma in i det bra samhället.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på andra servern inan men sen hittade jag och mina vänner denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha det roligt och göra så alla andra får det roligt. Men jag kör rp på en hög nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället men innan körde jag snöstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka