Nekad kebab ingenjör ceo | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab ingenjör ceo

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363507325/

Ditt Hex-ID: 11000011808fa7d

Vad är din discord tagg? Josef Alis#4384

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var så dum att åka snabbt och jag råkade hoppa på ett litet gupp så jag var så stressad så jag bara åkte utan att jag sa något jag borde veta bättre jag är jätte ledsen och den här gången lovar jag att jag kommer för bättra mig. Jag har lärt mig en läxa. Detta kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ganska snabbt och så såg jaginte ett litet gupp så jag råkade köra på det så bilen hoppade till lite deta var inte med mening men som stressad jag var så åkte jag bara som inget hade hänt är jätte ledsen över det jag har gjort jag var så dum att jag inte sa något eller rpade bättre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag erkänder men jag är jätte ledsen för det jag har gjort. men detta var ju ett misstag jag ångrar jätte mycket det och detta kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för powergaming och jag har lärt mig att inte köra snabbt på grusvägar och småvägar. Bannad för lall och har lärt mig att tänka över konsekvenserna innan jag gör något. Har varit bannad för sunt förnuft för att jag körde snabbt och inte tänkte på rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpeade bättre och åkt lite långsammare. Jag lovar att min rp nivå efter detta kommer höjas så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte vara så stressad och kunnat åka lite långsammare. Jag har höjt min rp nivå super mycket. Jag har lärt mig att alltid oavsett vilken situation du är i ska min rp nivå var hög.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka