Nekad kebab ingenjör ceo | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab ingenjör ceo

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363507325/

Ditt Hex-ID: 11000011808fa7d

Vad är din discord tagg? Josef Alis#4384

Vem var det som bannade dig? ~320master

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel jag vet men jag visste inte vad jag skulle göra i den situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra en sväng och så krockade jag med en annan bil. sedan efter typ 10 sek så kom det en annan bli som sa vad fan gör du till mig och han började prata med personen jag hade krockat med men inte med mig sen så visste jag inte vad jag skulle göra så jag sa hur gick det och jag fick inget svar så jag trodde att det var bäst att bara åka där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet nu att det var fel att åka men jag fick inget svar när jag sa hur gick det. Så jag tror att det var en felaktig ban för jag visste inte vad jag skulle göra i den situationen. Jag är jätte ledsen får att jag åkte och jag har förstått mitt misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall, sunt förnuft och powergaming. När jag blev bannad för lall så lärde jag mig att tänka innan på konsekvenserna innan jag gjort något. När jag blev bannad för sunt förnuft lärde jag mig att spela seriös rp och inte köra det snabbaste jag kan hela tiden och jag lärde mig att köra lugnt och fint. När jag blev bannad för powergaming så lärde jag mig att inte köra snabb på små väggar och grusvägar och att inte krockat och sedan bara köra iväg som att du inte hade blivit skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka igen att fråga igen om hur det måde och inte åkt iväg men jag visste verkligen inte vad jag skulle göra i den situationen så jag bara åkte är jätte ledsen för det jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid fråga någon fler gånger om hur det gick och jag hade kunnat tänka lite innan jag åkte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka