Nekad kebab ingenjör ceo | Ban överklagan [poffe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab ingenjör ceo

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363507325/

Ditt Hex-ID: 11000011808fa7d

Vad är din discord tagg? kebab ingenjör ceo#4384

Vem var det som bannade dig? ~WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? min ban är 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade för min vän blev precis släppt från fängelset så vi driftade lite på parkeringen. För vi firade han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag firade lite för min vän blev släppt och jag driftade lite på parkeringen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fick höra när jag blev bannad så fick jag höra att det servern hade ett möte och jag hade missat de och jag viste inte att dem som bannar hade blivit strängare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming och jag fick lära mig om man inte ska köra så snabbt för det ska bli så verkligt som möjligt. Jag jag har blivit bannad för sunt förnuft och där fick jag lära mig om att man ska köra lugnt och försiktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat fråga alla mina vänner som var på mötet om att det har blivit strängare för jag kunde inte var med på mötet och jag hade kunnat undvika att drifta för att fira min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka vara med på alla server möten och att inte ta ut på gränserna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka