Accepterad kebab ingenjör ceo | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab ingenjör ceo

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363507325/

Ditt Hex-ID: 11000011808fa7d

Vad är din discord tagg? Josef Alis#4384

Vem var det som bannade dig? ~MOB

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag sparkade på en killes bil och för att jag inte rpade en krock som hände i 10km/h pågrund av dsync när föraren av den andra bilen inte äns uppfattade vad som hände eftersom han inte krockade med mig (på hans skärm) pågrund av dsync. Citat från Morkil_ "du ska fortfarande inte sparka på folks bilar, och så måste du rpa på den där lilla krocken " jag blev alltså bannad för att jag sparkat en bil och för att jag inte rpade en krock som hände i 10km/h på en parkering som inträffade pågrund av dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på torget och var påväg att ta ut min blåa BMW m2 för att gå och trimma den på Autoexperten. När jag står i garaget och är påväg att ta ut min BMW så blir min kompis påkörd av en svart Saab. Jag RPar sur då min kompis nyss har blivit påkörd och jag sparkar till den svarta Saaben (En gång). Efter jag sparkat till den svarta Saaben blir han som kör naturligtvis arg på mig. Han försöker att köra på mig vilket jag förstår då jag har sparkat till hans bil. Jag springer bakom en bil så att han inte kan komma åt mig. Han verkar ge upp så jag går till garaget och försöker ta ut min bmw så jag och min kompis kan gå och trimma den på auto, plötsligt så kommer han tillbaks från ingenstans och försöker köra på mig igen men jag hinner vika undan innan träffar mig. Efter det så åker han iväg (Troligtvis gav han upp efter detta.) Jag får äntligen ut min BMW och ska köra ut från parkeringen. När jag åker ut från parkeringen så är det en annan bil som skrapar till min BMW jag frågar han "Vad gör du?!". Han svarar med "Vad menar du?". Det är då jag förstår att det troligtvis var Dsync och inte meningen så släpper jag det Eftersom jag har väntat i 10 minuter på att bara kunna få ta ut min bil och även för att det inte var meningen av honom att skrapa upp min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta går ju såklart att debattera men utifrån reglerna så har ju inte gjort något fel. Jag blev bannad utifrån sunt förnuft och i reglerna så beskrivs sunt förnuft som följande "ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten. Andra beskrivningar kan vara logiskt tänkande.". Om någon skulle ha gjort min kompis illa/kört på honom med en svart saab så hade jag nog försvarat honom i verkligheten också. Angående bil krocken eftersom det var pågrund av Dsync och att föraren av den andre bilen inte ens uppfattade vad som hände och att det var en så liten krock så valde jag att inte rpa på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för powergaming och jag har lärt mig att inte köra snabbt på grusvägar och småvägar. Bannad för lall och har lärt mig att tänka över konsekvenserna innan jag gör något. Har varit bannad för sunt förnuft för att jag körde snabbt och inte tänkte på rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde absolut ha gjort annorlunda med krocken och rpat krocken men eftersom det var pågrund av dsync och eftersom han knappt skrapade till min bil så känns det inte som att man borde ha rpat det eftersom att det var en så liten krock med väldigt minimala skador som hände pågrund av dsync. För att om man hade rpat varenda liten grej som hände pågrund av dsync så skulle det bli kaos eftersom man inte har någon kontroll och eftersom man egentligen inte gjort något fel. Men angående det som hände med Saaben så hade jag inte gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker inte man ska rpa dsync när de händer i så små skalor. Men om staff anser att man ska göra det så rättar jag till mig i ledet och börjar rpa det. Men om någon skadar min kompis så är det ju självklart att jag kommer skydda min kompis och självklart blir jag ju arg om någon kör på/slår min kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka