Inaktuell kebab.151. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199725793262/

Ditt Hex-ID: Steam-ID: 76561199725793262

Vad är din discord tagg? kebab.151.

Vem var det som bannade dig? 1shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-18 180740.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskty inte helt ärligt åkte bara till rondellen och skulle jag lägga ett skämt med min boss då jag känner han väl men så blir jag bannad för mild lall men det kan vara att jag tog vapen och riktade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var hos gsf och pratade med bossen och bossen i wyhos sen så kör jag till rondellen så ser jag bossen i syrianska och jag tar upp vapen på han som ett slkämt sen så blev jag bannad efter 5 min

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är felaktig då det inte finns något i ban bevisen som är lalligt det är bara två kompisar som sitter o skämtar inget lall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lär mig av mina andra bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte dragit vapen men saken är att jag inte vet vad som var just så lalligt så att jag behövde bli bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta upp vapen i gänghusd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, tack för du läst min överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka