Accepterad kebab.151. | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199725793262/

Ditt Hex-ID: Steam-ID: 76561199725793262

Vad är din discord tagg? kebab.151.

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-02 185239.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fille banande mig för att jag inte tänkte på att ha ett bra och roligt senario för båda parterna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett senario som polis då jag var i industrin och hörde en grov skottlossning då säger jag det i radion och ber folk att kolla dit när jag har fått förstärkning så börjar vi köra in dit då ser jag flertals personer som skjuter och jag säger det i radion återigen men sen börjar de skjuta mot mig så jag skjuter de i benet men pga polis vapnets script så dör de lite efter av att de blöder ut sen så lämnar jag de med en fri sjukvårdare som var själv, efteråt går jag till min kollega som hade bandage så han bandagerar mig då jag vart rikigt skadad sen tar jag på mig en tung vest som polisen har tillgänligt i sitt förråd så jag springer tillbaka till min kollega som skulle vårda ett åpar medvetslösa sen ser jag att det är 2 personer som står med vapen och endast en av de riktar på min kollega så jag tänkte inte som jag skulle så jag bara sköt de jag fattar att de va fel av mig men saken är att de va två grabbar som stod där men bara en av de riktade men sen så var det så att en av grabbarna började rikigta mot mig så jag kände att de var lagabefogenhet om du vill se från min pov så kan du kontakta mig i pm eller ta min supp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite hälften fattar vrf han banna mig men de lite att han rikitade på mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar lära av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa kunde ha haft ett roligt senario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka