kebab.151. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Ditt discordnamn: kebab.151.

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff då jag bemöter folk på ett bra sätt och jag kan reglerna i unive rikigt bra en annan anlednig för jag borde bli staff är för att jag kör 100 i saker som jag tycker är kul och saker jag känner är viktigt för mig jag borde också bli staff för jag tycker om att hjälpa folk men villket problem dem än kan ha.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att krim rpn är lite konstig just nu med att folk pwg. fearpar och shoot on sightar så det är det som jag inte tycker funkar så bra som de kan då det kan vara en sak som får folk att sluta rp på unive med att krim rpn kan ha några fel i sig och det tycker folk är rikgt tråkigt som just nu när jag rpar med gänget brukar man se flera begå sånna regel brott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle säga att man tar åtgärer direkt om sånt händer och att man höjer straffen på bans som fearp och shoot on sight med att man drar krim rollen direkt om sånna regel brott begås och att man är mer aktiv på forumet som krim ansvrig på anmälningar så att dem inte hinner begå regelrott igen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar professionellt med att man har respekt mewd den persosnen som man pratar med att man inte tycker att man är bättre än någon annan person och att man inte väljer sidor i olika senarion som eskaleras till ett support ärende och att man bemöer folk på ett bra sätt med en lugn ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag balanserar redan mitt privat liv med min rp redasn bra så det kommer inte bli någon slags skillad när jag blir staff bara att jag kommer att prioritera min staff roll före min rp så det kommer inte var något problem med att jag ska balansera mitt staff arbete meed mitt privat liv så jag kommer prioritera min staff före min rp

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 7 månader och började spela 13 augusti 2024 som medlem på unive men på den korta tiden har jag kunnat lära mig mycket om hur servern fungerar och om reglerna

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag jag tyckte det var ganska kul

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Tack för du har läst min ansökan till staff på unive!

Tillbaka