kebab.151. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Ditt discordnamn: kebab.151.

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle vara en förbättring till staff teamet då jag är aktiv och bemöter folk på ett extremt bra sätt då det är så det ska vara och att jag tycker att det tar lite längre tid i helps och reports så jag skulle hjälpa med det mycket om jag hade blivit staff, jag trycker om att hjälpa folk med problem som det kanske har så det skulle också kunna vara en anledning att jag ska vara staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn inte funkar då det är väldigt dålig social rp inom krim rpn då det blir tråkiga senario och tråkiga senario utan social rp samt med pittningar och shoot on sight/ fearp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle ta tag i saker som exempel att jag ser någon begå shoot on sight då skulle jag ta tag i det och prata med personen först innan jag tar några åtgärder sen skulle jag säga att man ger ut grövre straff och inte ger några milda bans om nån hade gjort nått fel jag skulle säga att man gör att bans blir svårare att överklaga också

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att agera professionellt för mig är att man ska ta tag i saker och inte vara lat med att man faktiskt tar tag i saker och att man bemöter folk på ett bra sätt och att man inte tycker att man är bättre än någon annan och att man pratar med lugn ton i t.ex support/don.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att prioritera min staff roll före mitt rp och jag kan redan balansera min privat liv med att jag är en aktiv rollspelare och hinner med allt i skolan och proven även andra saker inom mitt privat liv

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 7 månader och började spela 13 augusti 2024 som medlem på unive men på den korta tiden har jag kunnat lära mig mycket om hur servern fungerar och om reglerna

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har och det var kul med att träffa nya personer och hjälpa folk som support ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja servervakt ansvarig då jag tycker att det verkar ganska svårt men skulle kunna testa på det senare om jag hade blivit staff

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka