Accepterad Ke00n | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ke00n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Keon

Vad är ditt discord namn? Ke00n

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Lindh 1961-04-11 63 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Humoristisk, Erfaren, musik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ulf har tidigare jobbat som snickare sedan han var 15 år gammal, men åren börjar närma sig pensionen och Ulf vill hitta något nytt att testa i den nya staden, han har alltid haft intresse för gamla raggarbilar och tror det skulle passa honom att mekaniker innan pensionen. Han fascineras mycket av motorer och karossen på bilarna, när han var ung jobbade han mycket med sin far och fick lära sig om motorer. Ulfs dröm är att möjligtvis få jobb på mekonomen då han tycker det kan vara ett vänligt jobb innan hans pension.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har kört så mycket kriminellt rp dom senaste åren och man har alltid kört en karaktär där man bara kör som sig själv, men nu är det dags att byta stil och få till roliga scenarion som alltid slutar i glädje och skratt, jag vill ha en unik karaktär som andra spelare kommer känna igen och komma ihåg.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alltid spela för att ha kul och göra så att motparten får ett roligt scenario, och aldrig spela själviskt och bryta regler för att vinna scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nån gång har det hänt att man kört på en riktigt piss server och så blir man tvingad in till ett skit scenario och då kan jag combatloggat bara för att jag inte orkar mer, lägger alt f4 och går och lägger mig istället.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är strikt förbjudet, samt RDM och VDM är inget som heller är tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har stor erfarenhet av rp, kört på många servrar och har ofta hänt att man får beröm av staff för sin prestation inom rpt, bidrar alltid dom bästa scenariona och vill alltid serverns bästa

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka