Nekad ke/hjalmar | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke/hjalmar

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Meko chef

Vad heter du IRL? Jag het Hjalmar o är 14

Vad heter du på discord? ModG#2786

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag ha spelat ganska länge, men jag har tagit pauser ibland av olika skäl, Bland annat att mitt grafik
kort gått sönder. Men jag skulle säga att jag spelat ganskalänge

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle säga jag har mycket kreativitet och genom den så kommer man på flera saker under tiden man jobbar och det löser man genom att snacka men en admin eller Philip. Men min jälva plan om jag blir chef ser jag så mycket fram emot och det ska börja med att jag kommer leta efter folk som ska vara bitr chef som ska hjälpa mig. Jag kommer kort svarat satsa mycket för detta jobb och jag kommer definitivt försöka utveckla

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag har ganska mycket erfarenheter just eftersom att jag har kollar på när folk spelar och för att jag har jobbar och varit chef i andra städer så jag skulle säga att jag kan ganska mycket inom detta jobb. Jag har också jobbat med meko ganska lägre så nå vet jag vad vad gör och vad chef jobbet handlar om

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer inte lägga upp ett schema men jag kan säga att jag kommer vara inne efterskolan och på kvällen och nu när sdkolan börjat så kommer jag vara inne 2x gånger så mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja men kommer nog inte ihåg allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka