Nekad KDloop | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KDloop

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomrn

Vad heter du IRL? Dodou

Vad heter du på discord? WackaNigboy#0439

Hur gammal är du? 14år irl och 28år ig

Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla mekonomen på ett bra sett. Jag kommer ha koll så att alla anställda är trevliga mot kunderna. Och se till att vi har möte en gång i veckan för att gå igenom vad vi har gjort, vad vi behöver göra bättre och vad vi gör bra. Jag vill även utveckla Communication. Jag vill även se till så att merkonomen har öppettider t.ex 06-23. Jag vill även se till så att merkonomen är en trygg plats för alla att komma och laga sina bilar Jag tänker där och med att 2 vakter ska va på merkonomen medans vi har öppet för att jag vet att merkonomen är inte så tryggt de står bilar lite här och där de är slagsmål osv. Därför vill jag bli merkonomens nya chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet pga. att jag jobbar just nu på auto experten och därför har jag mycket erfarenhet om bilar. Om jag skulle få detta chef jobb så skulle jag även skapa en demokrati på möte och även arbetsplatsen

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va vaken ungefär 4 timmar pär dag då jag jobbar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart kommer jag de. Om jag inte lyckas bli chef så kommer jag fråga om dom behöver anställda eller så jobbar jag kavar på auto experten. då jag verkligen gillar att jobba med bilar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ. Jag är en trogen spelare till Unive och Unive är den enda jag kör på

Har du läst våra Regler? Ja de har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka