Accepterad KDloop | Ban Överklagan (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KDloop

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/WackaNigboy/

Ditt Hex-ID: 110000158a16cb1

Vad är din discord tagg? WackaNigboy#0439

Vem var det som bannade dig? saman214

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde banna mig för att jag sprang i th men de är väldigt svårt att inte springa i th då man måste hålla in shift sen trycka y för de. De va inte meningen att springa i th.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på torget tror jag och min dator kraschade sen när jag skulle gå in igen så va jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel som sprang i th även fast de inte va meningen så va de ändå mitt fel för jag borde ha holt koll så att jag stannade innan jag tog th.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag ar blivit de förut och jag har lärt mig av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat stanna innan jag tog th så jag inte hade sprungit medans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska stanna nästa gång så att jag inte springer medans jag håller th

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag. Jag hittar inte bilden på banmedelandet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka