Accepterad Kdfschultz | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kdfschultz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098283471/

Vad är ditt namn i verkligheten? Knut

Vad är ditt discord namn? Mammakossalisa#3709

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Nilsson är 35 år gammal. Han växte upp i norra sverige och var lite mullig och fet som barn vilket hans klasskamrater hakkade på honom för, det vill säga att han blev mobbad. På grund av detta så fick Robert en tuff och jobbig skolgång vilket resulterade i att hans betyg sjönk rejält. Inför gymnasiet sedan så var Robert så frustrerad att han hoppade av skolan. I de långa dagarna försökte han jämt hitta på sätt att tjäna lite pengar på. De va då han träffade på mc bossen Hauke Stendhal som bjöd in honom i mc-världen. Här blev han varmt välkomnad och kände sig som hemma. Robert började snart hänge med mc klubben allt mera, detta ledde till flera incidenter såsom att han begick flera brott, såsom rån och kidnappning. Efter några år i klubben snappade polisen upp på Roberts smutsiga affärer och satte dit honom för bland annat rån och grov narkotikabrott. Nu har han suttit några år på kåken och har precis blivit frisläppt redo att tjäna lite pengar igen. Men p.g.a hans bakgrund kan han nu tyvärr inte skaffa ett vanligt jobb och söker ny ett annat alternativ i den kriminella världen, och nu är han här. Robert är ganska ilsken och stressad av sig men försöker hålla det lugnt. Han har några intressen, t.ex fotboll, han älskar siruis och spenderar gärna hela a-kassa på årskort och öl.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tror att jag skulle kunna höja upplevelsen i de scenarion jag spelar med i. Jag vill även gärna bli medlem så att jag hade tagit det seriöst och följt alla rp regler självfallet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och seriösa RP scenarion i servern. Samt spelar jag ganska mycket och kommer nog vara aktiv en del förhoppningsvis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man alltid ska försöka göra så att alla personerna inblandade i ett scenario ska få en rolig upplevelse, man ska alltså inne prioritera sig själv och vad man själv vill ska ske. (Låta dem andra ta plats i scenariot också)

Hur hittade du Unive? Genom youtube mest och lite vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka