Accepterad Kdfschultz | Medlem ansökning (TRIXYY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kdfschultz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad är ditt discord namn? kdfschultz#3709

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 34 år gammal och heter Kalle Nilsson, han kommer tidigare från Dalarna. Han växte upp i en liten by i med endast 500 invånare. Om dagarna spelade han mest tv-spel med sina kompisar. Han skötte sig i skolan och hade gott om kompisar men det skulle allt snabbt ändras en dag. En dag anländer en ny kille till byn. Han berättar om en stad, Stockholm. Kalle blir intresserad då han länge velat lämna sin lilla by i dalarna. Tveksamt följer han efter mannen och reser till den nya staden, men faller snabbt in i kriminalitet, så pass djupt att han en dag är tvungen att lämna Stockholm p.g.a priset på hans skalle. Han packar snabbt väskorna och reser till en ny styad... Unive, nya möjligheter. Men börjar få lite hemlängtan till stockholm efter ett tag. Han reser därför hem ett par månader men är nu tillbaka för att göra storkarriär i staden! Kalle är ganska lugn och trevlig men kan bli arg om någon fuskar på tv-spel+ han gillar gifflar och brudar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med en spännande och rolig rp upplevelse för andra medlemmar på unives server. Jag har gott om erfarenhet som tidigare medlem och krim innehavare (förlorat rollen p.g.a inaktivitet de senaste månaderna ): ) vilket jag tror kan höja upplevelsen för anda spelare i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska sätta sig själv som prio ett i scenarion. Det vill säga att man inte medspelar i scenariot enbart för sin egna glädje utan också för de andra spelande ska ha det skoj.

Hur hittade du Unive? Genom youtube och vänner typ.

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka