Nekad Kdfschultz | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kdfschultz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad är ditt discord namn? kdfschultz#3709

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Nilsson. Han är född 45 år gammal och kommer tidigare från Småland. Han växte upp i en liten by i skogen med endast 460 invånare. Om dagarna spelade han mest poker med sina kompisar. Han skötte sig i skolan och hade gott om kompisar men det skulle allt ändras en dag. En tisdagseftermiddag kliver en ny kille in till pokerbordet. Han berättar om en stad, Stockholm. Robert blir intresserad då han länge velat lämna lilla byn. Tveksamt följer han efter mannen och reser till den nya staden men faller snabbt in i kriminalitet, så pass djupt att han en dag är tvungen att lämna Stockholm p.g.a priset på hans skalle. Han packar snabbt väskorna och reser till Unive, nya möjligheter. Men börjar få lite hemlängtan till stockholm efter ett tag. Han reser därför hem ett par månader men är nu tillbaka för att göra storkarriär i staden! Robert är ganska lugn och trevlig men kan bli arg om någon fuskar på pokern + han gillar bilar och brudar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och kul rp upplevelse för andra medlemmar på unive. Jag har gott om erfarenhet som tidigare medlem och krim (förlorat rollen p.g.a inaktivitet de senaste månaderna) vilket jag tror kan höja upplevelsen för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska sätta sig själv som prio ett i scenarion. Det vill säga att man inte medspelar i scenariot enbart för sin egna glädje utan också för de andra spelande.

Hur hittade du Unive? Via en kompis och flertal sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka